sakislife

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Idaag! <33333

Av Saki Sööt - 27 mars 2011 20:44

Sry att jag nt har skrivit på länge men har haft fullt upp t.ex min brorsa har fyllt år(16 år) och min syrra oxå(18 år) åsso vidare....


Men iaf... Idag har jag nt gjort så mkt...


Men just nu så sitter jag här och skriver lite på bloggen och lyssnar på musik och kollar på tv och äter glass XD

Och tänker på min älskade sanna  Som jag nt har träffat på typ år(3 dagar XP)

 

Men snart så ska jag och sanna stå i köket :) och :(

:) = jag ska stå med sanna

:( = vi ska stå i KÖKET!!! Och alla kommer reta oss! T.ex 7:orna och min brorsa!!! :@ :P



   


//Kickiii:)<333


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saki Sööt - 16 april 2011 11:53


Inga planer... Ska vara med några kompisar.. Jag vet nt om jag och kick ska göra något men jag hops vi kan :D Annars ska jag bara rar vara hemma och flumma! <3 Vad ska ni alla andra göra? :)   Jag försöker att lägga upp några bilder på faceb...

Av Saki Sööt - 15 april 2011 15:39

  Själv så ska man nog bara chilla på påsklovet....  Ska du göra något speciellt på lovet?       Hahaha stakarn!!! ;) feett sööt! ;) <33   Meen jag har inte något att säga  xD meen GLAD PÅSK på dig! <33 Hoppas att du har ...

Av Saki Sööt - 15 april 2011 12:51

Tjenare alla. :) Kicki och Jag sitter i skolan och ska snart ha engelska. Vi sitter typ o en av trapp9rna i skolan och chillar. Alla har tråkigt typ och engelska läraren har så dåliga skämt att dom blir jäääätte roliga. Vi hörs senare! Puuss // sann...

Av Saki Sööt - 12 april 2011 18:25

Sanna vill döda mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O !!!!!!!! ;-) //kiiiiiickiii...

Av Saki Sööt - 12 april 2011 17:15

Heej just nu sitter jag hemma och e inne på facebook och sporify och lyssnar på musik. I helgen så har jag haft cup i linköping. vi bodde på hotel ^^ jag delade rum med Jennifer och Evelinn:) första natten så sov typ ingen xD Men iaf vi kom d...

Presentation


SAKI 4-EVER

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker NI att SaKi borde ta med mera på bloggen?
 Sånger.
 Bilder.
 Viktiga nyheter.
 Händelser i världen. :O
 Kompisar.
 Mat.
 "Frågestunder".
 Roliga timmen.
 Eget alternativ (Skriv en kommentar elr någe då.
 Killar. <3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogga


Ovido - Quiz & Flashcards